Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je třeba autorovi poděkovat za otevření tématu velmi potřebného pro dnešní českou společnost! Velmi důležité se mi zdá zejména:

1) nejsou volby jako volby! Je nutná především určitá vyspělost národa. Těžko organizovat lidové hlasování u Křováků! Před léty kdy jsem poprvé navštívil Skandinaviise se tam tvrdilo že kolo odstavené u sloupu tam ještě po 1 roce sice zrezivělé ale bylo! Podobně ve Švýcarsku kde občané odmítli státní rentu!

V takových státech lze hlasovat o čemkoliv!!!

2) Zvláštní kapitolou je vymahatelnost práva která je u nás dostupná prakticky jen za větší sumy! (Vzpomínám že za "socializmu" byla cena krajského soudce 5000 Kčs) Policisté a právnici jsou v jistém smyslu "nadřízeni" obyčejným občanům. Měli by proto být daleko imunější proti úplatkům! Tomu by velmi prospělo kdyby platily i vyšší trestní sazby za eventuelní pochybení! Ve skutečnosti je tomu spíše naopak!

Velmi mne udivilo když ministr spravedlnosti opět nainstaloval ředitele věznic za kterého se dříve běžně distribuovaly drogy a mobily vězňům!!!8-o;-€!!

1 0
možnosti

Čekal bych větší diskuzi k tomuto konkrétnímu "pořadu", ale i zde je patrno , že lidem jsou dokonce i základní otázky justice u nás naprosto lhostejné, takže NIC. Velká škoda. Dle mne by měly být komunisti, ODS a ČSSD pp. Sobotky a Chovance, vč. "křesťana" Kalouska hnány k odpovědnosti za to co se tady děje. Otázka zní, co s tím uděláme ?

0 0
možnosti
Foto

Říkal jsem si, že v principu se mi váš text líbí, ale pak přišel závěr.... a já dal na váš odkaz a přečetl si návrh "ústavy" a to jsem si dal.

1 1
možnosti

P29e16t74r 59S64k54á90c17e26l

24. 3. 2017 21:38

V tomto pořadu jsem si potvrdil, jak funguje mafie. Přefeminizovaná justice tomu jen nahrává. Nic proti ženám ve vedení, zažil jsem hned dvě ředitelky, byly skvělé! Ale co je moc, je příliš. "Jak chutná moc" od pana Mňačka Ladislava by povinně měli všichni ve vedení státu a justice zvláště číst.R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 493
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Ročník 1934. Důchodce od r. 2003. Ing. absolvent elektrotechnické fakulty ČVUT. Průmyslový manažer od r. 1970. Po převratu 1989 topmanažer velkých podniků. Jeden ze zakladatelů a čelných funkcionářů Svazu průmyslu ČR. Amatérský publicista. Autor knih z oborů elektrotechniky a managementu.

Autor knihy SVĚDECTVÍ SOUČASNÍKA - nakladatelství MAREK BELZA, 2016 - výběr mé publicistiky 1978 až 2015

webová stránka:  http://trinkewitz.cz

mail:   trinkewitz.zdenek@seznam.cz

Seznam rubrik