Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Oteplovani je prekrasna politicka otazka na oblbovani obcanu. Politici poukazuji na mnozstvi jejich prace a doufaji v nadseni jejich volicu. (viz Francie)

Psal jsem pod jinym clankem. Snizeni emise z pouziti ropy (uhli a plynu) nastane jen pri tlaku ekonomickeho zakonu. Cenou a nutnosti pouziti energie z techto zdroju. Opakuji znovu, castecne snizeni pouziti zminenych zdroju, muze jen byt jen na bazi ekonomicke. Jinak nebude mit zadny ucinek.

DIKTAT pro snizeni je jen zasterka idiotu na politickem nebi Po parizske konferenci 2015 jeste ani jedna zeme jeji "kvota" nesplnila, i kdyz se k nim zavazala.

Skoda te "energie" takove clanky psat.

0 0
možnosti
JH

pokusy dostat kamiony na koleje už tady byli, tak asi před dvaceti lety, ale pak to utichlo. Musíme si uvědomit, že žijeme v kapitalismu, kde jsou peníze až na prvním místě...

0 0
možnosti

Uvědomte si, že vyšší cena znamená vyšší spotřebu materiálů a energií - prostě to (dvojí) překládání kontejnerů je pracné, náročné ...

0 0
možnosti

A kolikrát stouply emise vlivem růstu letecké dopravy??? Tu nad námi, v srdci Evropy, neřeší nikdo. Myslím, že by neškodilo všem typům dopravy se podívat na ledví - a třeba rozjet debatu v médiích. Nevím, proč se tomu novináři tak vyhýbají.

0 0
možnosti
JS

Svycarko resi tento problem dopravou transitnich nakladaku pomoci elektrifikovane zeleznice pres sve uzemi.

Konference rovnez cudne nezminuje kontejnerovou oceanskou dopravu. Zde, obri naftove lodni motory vychrli z kazde lodi zplodiny asi za 50 tis nakladaku. Neni to vsak videt , tak to nikomu nevadi .A pohanet tyto lodi bateriemi se neodvazuje navrhnout ani nejvetsi zeleny silenec.

0 0
možnosti

Podceňujete zelené :-P

0 0
možnosti
FL

Teplota Země mírně roste, ale mezi vědci nepanuje shoda, zda je to vinou člověka, nebo zvýšené sluneční aktivity a jestli růst teploty může člověk vůbec ovlivnit.

4 0
možnosti
VV
  • Počet článků 493
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Ročník 1934. Důchodce od r. 2003. Ing. absolvent elektrotechnické fakulty ČVUT. Průmyslový manažer od r. 1970. Po převratu 1989 topmanažer velkých podniků. Jeden ze zakladatelů a čelných funkcionářů Svazu průmyslu ČR. Amatérský publicista. Autor knih z oborů elektrotechniky a managementu.

Autor knihy SVĚDECTVÍ SOUČASNÍKA - nakladatelství MAREK BELZA, 2016 - výběr mé publicistiky 1978 až 2015

webová stránka:  http://trinkewitz.cz

mail:   trinkewitz.zdenek@seznam.cz

Seznam rubrik