Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
M15i17c81h86a55e14l 23P59á42l37k84a
1. 9. 2018 18:48
Souhlas.Ale nejenom enormní růst obtížně recyklovateného odpadu, ale také tlak na totální zblbnutí lidí.
0
0
možnosti
Z84d78e26n53e53k 38J52i74r39o41u74š61e62k
1. 9. 2018 16:49
Nejlepší by bylo, aby výbor nejlepších rozhodoval, která reklama je vhodná a která ne.
Do takového výboru bych doporučil: Šabatová, Ema Smetana, Stropnický jr., Dýnsbýr, zástupce ROH v ČT. A autora blogu.
1
0
možnosti
J18a89r71o95s79l91a60v 40H70e28r25d64a
1. 9. 2018 14:55
Díky Stejně jako projevovaná moudrost má pozitivní vliv na ty, kteří jsou v jejím vlivu, věřím, že i předstírané blbství (obsažené v mnoha reklamách) ohlupuje a brání v rozvoji kritického myšlení části obyvatel světa.
0
0
možnosti
- Počet článků 493
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1088x
Ročník 1934. Důchodce od r. 2003. Ing. absolvent elektrotechnické fakulty ČVUT. Průmyslový manažer od r. 1970. Po převratu 1989 topmanažer velkých podniků. Jeden ze zakladatelů a čelných funkcionářů Svazu průmyslu ČR. Amatérský publicista. Autor knih z oborů elektrotechniky a managementu.
Autor knihy SVĚDECTVÍ SOUČASNÍKA - nakladatelství MAREK BELZA, 2016 - výběr mé publicistiky 1978 až 2015
webová stránka: http://trinkewitz.cz
mail: trinkewitz.zdenek@seznam.cz
Autor knihy SVĚDECTVÍ SOUČASNÍKA - nakladatelství MAREK BELZA, 2016 - výběr mé publicistiky 1978 až 2015
webová stránka: http://trinkewitz.cz
mail: trinkewitz.zdenek@seznam.cz