Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lidé by především měli pochopit, že reklama je na ně podvod, což by mělo za následek, že reklama by byla neúčinná. Vymáhat penize za podvádění lidí určitě není ta správná cesta

0 0
možnosti

Navrhoval bych zakon o dani na hloupou reklamu. Ta dan by za reklamy vysilajici televize teto zeme jiste zalepila vsechny diry v rozpoctu a splatila i ty dluhy co nadelala CSSD spolu s ODS.

0 0
možnosti

Náklady na reklamu si neodečetly ze zisku, jak hloupě tvrdíte. Prostě to byly náklady. Jako každé další náklady.

Peníze na reklamu se přelily a/ do mzdových nákladů (část tedy do daní, nad kterými pláčete) b/ do ostatních nákladů (a tedy zvýšení zisku a daní dodavatelů) c/ do zisku TV společností - a byly zdaněny zde.

Víte, jak nejlépe "stopnou" blbé pořady? Nedívat se na ně, pak nikdo nebude zadávat reklamu nezajímavé televizní stanici.

Jenže obyvatelé ČR (EU, světa) se na debilní pořady, superhloupé seriály etc. dívají. Mají tedy o ně zájem. A já nevím, kde se beze nafoukanost, se kterou jim tuto zábavu chcete omezit.

0 0
možnosti

P13e82t82r 23B91u70r52i54a45n

28. 7. 2018 11:03

Miluji život v konzumu, za který moji předci po staletí bojovali a snili o něm. Takže článek není pro mne. Jen jsem vás chtěl upozornit, že po zákazu reklamy na ČT nemusíte volat. Ta je tam zakázána už nějakých 5-6 let.

1 0
možnosti

Teoreticky máte pravdu. Ve skutečnosti tento zákaz odbourala soudkyně, která usoudila, že reklama doplněná drobným náposem "sponzor pořadu" už není reklamou.

Co myslíte, byla to hloupost, nebo důvody byly jiné?

0 0
možnosti

To je ale snůška nesmyslů...

1. Příjmy státního rozpočtu by se nikdy nemohly zvýšit o 160 miliard, jak píšete v bodu co. To by ty firmy musely vydávat stejně peněz jako dosud, ale místo nákupu reklamy je jen posílat do rozpočtu, což je absurdní. A ani tak by se nezvýšily o plných 160 miliard, viz další bod.

2. Příjmy státního rozpočtu by se samozřejmě nezvýšily ani o 19 % z těch 160 miliard, jak píšete dál. Těch 160 miliard výdajů totiž ve stejný okamžik tvoří příjmy firem, které se živí reklamou, takže tím, že si je firmy kupující reklamu odepisuji jako náklady, se to peníze nikam neztratí a stát se k nim dostane tak jako tak.

Vidím, že to máte opravdu kvalitně promyšlené. Rychle to pošlete nějakému komoušskému poslanci, ať se pobaví i ve sněmovně :-)

3 0
možnosti
Foto

Komu není rady, tomu není pomoci. Jen lituji svých vnoučat, nucených žít ve Vašem "nejlepším možném" neoliberálním světě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 493
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Ročník 1934. Důchodce od r. 2003. Ing. absolvent elektrotechnické fakulty ČVUT. Průmyslový manažer od r. 1970. Po převratu 1989 topmanažer velkých podniků. Jeden ze zakladatelů a čelných funkcionářů Svazu průmyslu ČR. Amatérský publicista. Autor knih z oborů elektrotechniky a managementu.

Autor knihy SVĚDECTVÍ SOUČASNÍKA - nakladatelství MAREK BELZA, 2016 - výběr mé publicistiky 1978 až 2015

webová stránka:  http://trinkewitz.cz

mail:   trinkewitz.zdenek@seznam.cz

Seznam rubrik