Diskuse
Návrh zákona o zdanění reklamy
Děkujeme za pochopení.
O94l26g40a 76P32a14v61l76í86k17o17v92á
Lidé by především měli pochopit, že reklama je na ně podvod, což by mělo za následek, že reklama by byla neúčinná. Vymáhat penize za podvádění lidí určitě není ta správná cesta
V76o90k67o74u24n 66V80l66a93d67i64m69i27r
Navrhoval bych zakon o dani na hloupou reklamu. Ta dan by za reklamy vysilajici televize teto zeme jiste zalepila vsechny diry v rozpoctu a splatila i ty dluhy co nadelala CSSD spolu s ODS.
V80l49a81d77i56m54í16r 49H40r74u53b53ý
Náklady na reklamu si neodečetly ze zisku, jak hloupě tvrdíte. Prostě to byly náklady. Jako každé další náklady.
Peníze na reklamu se přelily a/ do mzdových nákladů (část tedy do daní, nad kterými pláčete) b/ do ostatních nákladů (a tedy zvýšení zisku a daní dodavatelů) c/ do zisku TV společností - a byly zdaněny zde.
Víte, jak nejlépe "stopnou" blbé pořady? Nedívat se na ně, pak nikdo nebude zadávat reklamu nezajímavé televizní stanici.
Jenže obyvatelé ČR (EU, světa) se na debilní pořady, superhloupé seriály etc. dívají. Mají tedy o ně zájem. A já nevím, kde se beze nafoukanost, se kterou jim tuto zábavu chcete omezit.
P13e82t82r 23B91u70r52i54a45n
Miluji život v konzumu, za který moji předci po staletí bojovali a snili o něm. Takže článek není pro mne. Jen jsem vás chtěl upozornit, že po zákazu reklamy na ČT nemusíte volat. Ta je tam zakázána už nějakých 5-6 let.
V40l58a45d85i71m88í67r 45H61r40u56b22ý
Teoreticky máte pravdu. Ve skutečnosti tento zákaz odbourala soudkyně, která usoudila, že reklama doplněná drobným náposem "sponzor pořadu" už není reklamou.
Co myslíte, byla to hloupost, nebo důvody byly jiné?
T62o12m47á23š 71D41v83o67ř73á32k
To je ale snůška nesmyslů...
1. Příjmy státního rozpočtu by se nikdy nemohly zvýšit o 160 miliard, jak píšete v bodu co. To by ty firmy musely vydávat stejně peněz jako dosud, ale místo nákupu reklamy je jen posílat do rozpočtu, což je absurdní. A ani tak by se nezvýšily o plných 160 miliard, viz další bod.
2. Příjmy státního rozpočtu by se samozřejmě nezvýšily ani o 19 % z těch 160 miliard, jak píšete dál. Těch 160 miliard výdajů totiž ve stejný okamžik tvoří příjmy firem, které se živí reklamou, takže tím, že si je firmy kupující reklamu odepisuji jako náklady, se to peníze nikam neztratí a stát se k nim dostane tak jako tak.
Vidím, že to máte opravdu kvalitně promyšlené. Rychle to pošlete nějakému komoušskému poslanci, ať se pobaví i ve sněmovně
Z25d19e33n86ě31k 14T94r15i67n85k70e86w10i28t40z
Komu není rady, tomu není pomoci. Jen lituji svých vnoučat, nucených žít ve Vašem "nejlepším možném" neoliberálním světě.
- Počet článků 493
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1088x
Autor knihy SVĚDECTVÍ SOUČASNÍKA - nakladatelství MAREK BELZA, 2016 - výběr mé publicistiky 1978 až 2015
webová stránka: http://trinkewitz.cz
mail: trinkewitz.zdenek@seznam.cz