Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vozit kusové zásilky je neekonomické. Za komunistů a tedy i dnes by to probíhalo následovně. Parta lidí naloží na nákladní auto zboží. To se odvezlo nákladové nádraží, kde se složilo do připravených vagonů anebo vagonu. Po naložení se vagon zavřel pečetí na drátku. Na bok vágonu se dal nákladový list, ze kterého bylo zřejmé, co veze a kde je stanice určení. Druhý den se vagon odtáhl na seřaďovací nádraží, kde se spojil s nákladní soupravou. Třetí den nákladní vlak s vagonem vyjel. Do jel do další železniční stanice, kde se želenice křižovala. Zde se nákladní vlak přeposunoval a druhý den vyjel. To se mohlo opakovat ještě několikrát. Dojel po více týdnu do stanice určení. Zde se zjistilo, že vagon někdo během cesty vykradl a to tak, že blombu utrhl a pak dokázal blombu zavěsit tak, že to nebylo možné zjistit, kde se to stalo. Zavolala se VB. Ta sepsala protokol vylechla nějaké lidi a začala vykládka. Naložilo se to na nákladní auto a odvezlo se to do skladu. Kde se to složilo. Po převzetí se to znova naložilo a odvezlo do jednotlivých prodejen. Dnes se to naloží na náklaďák a ještě ten den je to v cíli určení pokud se jedná o naše území.

1 0
možnosti
VV

Napsal jste worst case.

Vzpominam si, ze v sedesatych letech prislo do podniku hlaseni o vagonu na nadrazi, a ten vagon musel bejt jeste ten den vylozenej, jinak byla mastna pokuta. A vsechny CSAD udrzovaly flotilu Eren a pozdeji Roburu, ktere nastartovaly to rozvezt.

0 0
možnosti
VH

Sdělte, prosím, jak velký rozsah přepravy (v tunách i m3) by bylo nutno převést na železnici jen v ČR, uveďte koridory, které ten náklad převezou a uveďte velikost překladištních terminálů. Pak snad pochopíte, co propagujete. Děkuji za snahu.

0 0
možnosti
GH

G33e30o58r47g15e 97H43o44l22y

23. 3. 2018 14:16

Tady je neco o nehodach trucks zde v Severni Americe:

https://www.bigrigs.com.au/topic/truck-accident/

0 0
možnosti
VT

...problém je i v kvalitě našich železničních svršků...když po 30 letech od sametu je rychlík v Berlína do Salcburku a Vídně v cílové stanici dříve při cestě přes celé Německo, než přes Čechy, tak co chceme ? Jakou dopravu můžeme nabídnout ?[>-]

0 0
možnosti
DB

ale to jde napravit, že?

0 0
možnosti
DB

zde souhlasím, dálková kamionová přeprava je nesmysl z hlediska ryze ekonomické efektivity, ale má smysl jinak v ekonomii.................jak byste zaměstnal ty chlapy? jako zubaře nebo jako obvoďáky nebo jako profesory ekonomie či astrofyziky??

a ta pohroma stejně jednou přijde, jen to ještě chvíli potrvá, kdy kamiony budou řízeny robotem, tedy řídícím algoritmem. A čísla jsou závratná, u nás je to více než sto tisíc lidí a v SRN PŘES PŮL MILIONU........ nu a v EU si to asi dokážete představit sám........

A tak je otázka co je lepší.........nechat ty chlapy jezdit kamionem anebo je mít jako nezaměstnané?

Možná by mělo smysl některé naše dálnice dobudovat na tří a čtyřproudé jendím směrem........aby se tam vešly i kamiony a i auta........anebo zakázat delší přepravu kamiónem než sto kilometrů, cokoli je pro přepravu nad sto kilometrů se bude muset naložit na vlak............ale pak opět máme tu otázku co s těmi řidiči kamionů na co je přeučíme?

0 0
možnosti
RE

Mohli by dělat na té železnici. A taky budou určitě potřeba řidiči k rozvozu od těch vlaků malými dodávkami.

0 0
možnosti
  • Počet článků 493
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1088x
Ročník 1934. Důchodce od r. 2003. Ing. absolvent elektrotechnické fakulty ČVUT. Průmyslový manažer od r. 1970. Po převratu 1989 topmanažer velkých podniků. Jeden ze zakladatelů a čelných funkcionářů Svazu průmyslu ČR. Amatérský publicista. Autor knih z oborů elektrotechniky a managementu.

Autor knihy SVĚDECTVÍ SOUČASNÍKA - nakladatelství MAREK BELZA, 2016 - výběr mé publicistiky 1978 až 2015

webová stránka:  http://trinkewitz.cz

mail:   trinkewitz.zdenek@seznam.cz

Seznam rubrik