Diskuse

O účelu a kvalitě ekonomického zpravodajství, publicistiky a debat v ČT

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J34a48n 66H22r36u23z27a

17. 4. 2017 11:44

Ano, náhodou jsem ten rozhovor slyšel a byl to vrchol trapnosti. Rusnok nemohl říct, že tisk peněz cudně nazývaný kvatnitativní uvolňování má jediný účel a to devalvovat měnu a tím i státní dluh, protože by musel přiznat, že také devalvuje mzdy, důchody a úspory občanů. Podle mě není redaktorka na potřebné úrovni aby mohla klást sofistikovanější otázky. Zlatá zaniklá TV Z.

0 0
možnosti
Foto

Pane Hrůzo mohl jste vzít za ruku pana Trinkewitze a jí do ČT a tam jím vysvětlit, jak se věci mají a utřít Rusnoka.

0 0
možnosti
Foto

Já mohu souhasit s tím, že publicistika na ČT je na velmi, ale velmi bídné úrovni. Jsou velikonoční svátky a já se z naší ČT nedozvím, kolik tun uhlí během těchto svátků vytěžili naši havíři v hlubiných a povrchových dolech, kolik tun hnojiv vyrobila Lovochemie v době těchto svátků a stejně tak kolik vajec snesly naše slepice a tím přispěly ke spokojenému průběhu velikonočních svátků. Kdo za to může ? Já bych řekl Kalousek a ODS.;-D

2 1
možnosti
PS

Nebýt koncesionarem ... A nesledovat...Nic jednoduššího.

1 0
možnosti
PU

Zvýšil jsem karmu, i když jsem přesvědčen, že se autorovi nepodaří udržet tvrzení, že pořady ČT jsou poplatné přáním současné vlády. Podle mne je to spíše právě naopak a mám intenzivní pocit, že ČT ovládá Kalousek. Nikdo jiný se v komentářích k čemukoliv neobjevuje tak často jako on.

5 3
možnosti
VK

Tak se kluci dohodněte, v čí žoldu tak ČT jede. Děkuji za tenhle příspěvek. Ukazuje tu tupost v plné nahotě.;-D;-D;-D

3 1
možnosti
PV

Vsak to zname, je potreba zamestnat kamarady a pribuzne, kteri by se na volnem trhu neuplatnili.

2 1
možnosti